Overblog
Edit post Follow this blog Administration + Create my blog
Altid Online

Låsesmeden måtte sikre min dør på Amager

Det passer mig rigtigt godt at bo i en storby. Jeg bor på Amager i København. Men på det seneste har jeg været lidt nervøs, da der har været indbrud flere steder i mit kvarter. Derfor har jeg fået en dygtig låsesmed på amager til at hjælpe mig med at tyverisikre min lejlighed.

I vil ikke tro jeres egne ører, men da låsesmeden kom ud til min ellers skønne Amager-lejlighed for at lave et tjek, opdagede han, at en indre slå i min lås var ødelagt. Det betød faktisk, at hvad man skruede den ydre del af mit håndtag af, hvilket er ganske nemt, ville man bare kunne åbne døren. Sådan uden videre.

Jeg blev decideret bange. Men heldigvis skiftede låsesmeden på blot et øjeblik min lås ud med en, der ville være langt mere besværlig at bryde op. Vi bruger vores hoveddøre meget, og jeg vil opfordre alle til at få deres dør og låse tjekket ud, inden uheldet af ude.

Nu kan jeg stille og roligt nyde min tilværelse på Amager igen, uden at være så nervøs for, at min lås er let at dirke op. Gudskelov for denne låsesmed.

Låsesmeden måtte sikre min dør på Amager
Share this post
Repost0
To be informed of the latest articles, subscribe:
Comment on this post