Overblog
Edit post Follow this blog Administration + Create my blog
Altid Online

Kursus i koncentration og tidsstyring

Hvis der er to ting, som jeg har rigtigt svært ved, så er det koncentration og tidsstyring, og det er noget, som jeg faktisk synes er et problem i min dagligdag, og derfor har jeg tænkt mig at gøre noget ved det.

Nu er koncentration og tidsstyring to vidt forskellige ting, men jeg vil ikke udelukke, at den ene ting faktisk kan relateres til den anden. Tidsstyring kan eksempelvis være svært, hvis man mangler koncentration, og koncentration kan ligeledes være svært, hvis man mangler tidsstyring.

Jeg har undersøgt sagen lidt, og løsningen på både problemet med koncentration og tidsstyring er faktisk ret enkel. Det eneste jeg skal gøre er, at jeg skal på et kursus i koncentration og et kursus i tidsstyring. Det burde ikke være så kompliceret.

Når det så er sagt, så skal jeg jo ikke "bare" på kursus, for jeg skal jo rent faktisk også lære noget og dermed lytte efter og følge med. Her kunne mit koncentrationsproblem muligvis træde i karakter, men det satser jeg da på, at der er taget højde for, når nu det jo rent faktisk er et koncentration kursus, der er tale om. Det samme gælder faktisk mit problem mht. tidsstyring, hvis jeg nu ikke kan komme til tiden til kurset, men jeg vil gøre mit bedste for, at jeg rent faktisk kommer til tiden og får noget ud af det, så jeg én gang for alle kan forbedre både min koncentration og mine evner inden for tidsstyring.

Jeg krydser i hvert fald fingre og håber på det bedste. Er der nogen, der vil med? I så fald er der tale om dette kursus i koncentration og dette kursus i tidsstyring.

Share this post
Repost0
To be informed of the latest articles, subscribe:
Comment on this post